Viva Las vegas

Nu sitter jag bänkad framför Bonden efter att precis ha kommit hem från Helén. Mycket god middag har jag fått som vanligt. Och efterrätt :D Fått låna en flashig klänning också. På fredag ska vi nämligen ha "husfest" på jobbet med tema Las Vegas! Så ska prova klänningen sen och se om den kan vara nåt. Tänker lite elegant, glitter, glamour när jag tänker Las Vegas ;)
 
Var hemma hos Almir igår kväll och träffade hans mamma som precis kommit hem efter tre månader nere i Montenegro. Blev bjuden på middag även där, lyxiga kvällar ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej min dotter.

Kul att du fått låna en klänning av Helen. Hoppas den passar och att du får en trevlig huskväll. Lycka till med packningen och flytten.Kram mamma

2012-10-25 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0