Lättnad

Nu har det ordnat sig inför min flytt så att datumen klaffar :) Måndag 29 oktober från jag tillträde till nya lägenheten och senaste 31 oktober kl 12 måste jag vara ute ur min nuvarande lägenhet. En dag med betalt för flytt får man av jobbet och resterande fyra dagar den veckan har jag tagit semester så det känns skönt :D
 
Den här veckan är det jobb och övningskörning som gäller. Lyckades klämma in en fika med Jenny i måndags efter jobbet också :)
 
 
Längtar till nya lägenheten :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Va skönt att de fixa sig

Skicka just sms :)

2012-09-26 @ 18:47:09
Postat av: Kajsa

Perfekt :) Har du en hel vecka på dig tänker jag inte erbjuda min flytthjälp, men en inflyttningsfest kan jag ställa upp på.

2012-09-26 @ 20:59:05
URL: http://doucare.blogg.se
Postat av: solweig renner

Härligt Camilla!
Så fin den ser ut.
Lycka till.Kramar.

Svar: Ja jag är så nöjd med den :) Välkomna hem! Hoppas ni har haft en härlig resa.
Milla

2012-09-26 @ 21:39:19
Postat av: Lisa

Väldigt fräsch lägenhet!

Svar: Ja den är jättefin :)
Milla

2012-09-27 @ 09:24:01
Postat av: Lisa

"Men en inflyttningsfest kan jag ställa upp på", haha bra där Kaj =D

Svar: haha hon är rolig den där Kaj ;)
Milla

2012-09-27 @ 15:05:00
Postat av: Kajsa

:D

Måste bara fråga, var var det denna låg? Lite förvirrad av all lägenhetsjakt här på principessans blogg!

2012-09-28 @ 21:53:22
URL: http://doucare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0