Nya tag

Jag mår bättre nu, förkylningen är envis och hänger kvar med hosta och täppt näsa men febern försvann tack och lov efter några dagar :) Tack alla gullungar som frågat ♥
 
Helgen har av förklarliga skäl varit lugn. Vi har övningskört, fikat på stan och igår kväll myste vi framför Avatar som gick på tv. I fredags fick jag också äran att prata i telefon med Henry ♥ Lite svårt ibland att förstå vad han säger ;) men han berättade att det spöregnade, att han hade badat, varit med farmor och så sa han "jag älskar dig" och då smälte fasters hjärta :)
 
Eftersom jag har varit sjuk så har jag inte pysslat med så mkt den här veckan så därför har det blivit lite glest med blogginlägg. Kanske finns nåt roligare att skriva om nästa vecka :P 
 
 
Kanske skulle undvikit party förra helgen, men var ju så kul ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Jo men vi gillar dig å du kan va min plus en :)

2012-09-25 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0