Vad har jag nu gett mig in på?

Somnade kl 19.30 på soffan och vaknade vid 23, ops ;)
 
Börjar bli mycket på jobbet nu igen men då går ju dagarna fort. Min chef kom och frågade mig häromdagen om jag ville ha ett uppdrag, vara representant för område Öst (Norrköping, Jönköping och Sollentuna) för vårt ärendeslag i en grupp med kontaktpersoner för självbetjäningen. Tanken är att vi ska få mer information om allt kunderna kan göra själva på hemsidan för att kunna tipsa om det. Som det ser ut nu är det i stort sett bara vår kundservice som har koll på det. Vi går ju aldrig in där och får aldrig några frågor om det då vi sitter med utredningar. Hur som helst ska jag iaf på möte till Stockhom 9 oktober för att träffa dom andra kontaktpersonerna :) Blev dock lite rädd när min chef började prata om hur jag ska informera om detta för dom andra kontoren Sollentuna och Jönköping. Det är en sak att presentera det för mina arbetskamrater men min chef pratade om att jag kanske kan informera på ledningsmötet via de andra kontorens enhetschefer eller att jag får åka till Sollentuna respektive Jönköping och informera för handläggarna där, jikes ;) Men det blir nog bra, kul att göra lite andra saker och kul att bli tillfrågad av chefen :)
 
 
Idag efter jobbet blev det lite shopping, bland annat ännu ett nagellack ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Roligt Camilla!
Ytterligare ett bevis på
att du är duktig.Kram.

2012-09-28 @ 02:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0