Stockholm 14-18 augusti

Från mammas och pappas balkong, underbar utsikt!
 
 
Fina mamma ♥
 
 
Shopping och därfefter picknick i Kungsan med mamma i torsdags
 
 
En dag på stan med Helén hanns med i fredags :)
 
 
Jag, mamma, pappa, Tobbe och Fanny tog en båttur runt Sthlm :)
 
Och så restaurangbesök på det
 
 
Lördag eftermiddag till söndag var jag hos bror, Isabell och Henry ♥
 
 
Stora killen, redan 3 år!
 
 
 
Medan jag var i Stockholm var Almir hemma och målade om ♥
Var brunt med vit fondvägg i sovrummet, numera vitt med brun fondvägg ;)
Även vita väggarna i vardagsrummet och kök fräschades upp!
 
Före :)
 
 
Imorgon blir det en till miniresa, nämligen ner till mormor och morfar i Varberg där vi stannar till fredag :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♡

Åh vad mysigt ♥
Njut som fan av semestern! :D

2013-08-20 @ 21:04:13
URL: http://doucare.nu
Postat av: Far

Vad fan, var inte jag med? Ha ha

2013-08-20 @ 21:50:26
Postat av: Milla

Du fastnade inte på bild av nån anledning pappa ;) <3

2013-08-20 @ 21:56:36
URL: http://principessans.blogg.se
Postat av: Jill Nilsen

Tack för fina bilder. De värmde. Trevlig resa. Kramar

2013-08-21 @ 10:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0