Evighetsprojekt

Ledig från jobbet idag, dels för att mamma och pappa kommer i eftermiddag men mest för att jag hade uppkörning idag kl 9. Så bra som jag körde idag känns det som jag aldrig kört förut och ändå gick det inte :( Fick en kvinna den här gången och jag märkte på henne att det var gränsfall så försökte prata mig till det, tyvärr till ingen nytta. Min teori går ut på tisdag och chansen att jag lyckas knipa en tid innan dess är nog inte så stor men ska bevaka sidan noga i fall nån avbokning görs.

Är såklart ledsen och uppgiven men väljer att fokusera på det positiva, att jag får besök i helgen :D


Kommentarer
Postat av: solweig renner

Älsklingen jag lider med dig.
Kanske behöver du mer tid för
bilkörning,eller är de väldigt
griniga?
Ha nu en härligt helg med Jill
och Björn.Kramar.

Svar: Väldigt höga krav har dom skulle jag säga och enligt mig och Almir kan jag inte lära mig mer förrän jag får köra själv så jag vet inte riktigt, får väl vara ännu mer övertydlig när jag kör upp nästa gång helt enkelt. Finns inte så mycket mer att öva på tyvärr. Vi fick inget specifikt av henne heller.
Var en jättetrevlig helg :) kram
Milla

2013-01-18 @ 11:51:13
Postat av: Kajsa - doucare.nu

Vad tråkigt =/

Njut av helgen nu istället. Kram!

Svar: Det gjorde jag :)
Milla

2013-01-18 @ 18:21:44
URL: http://doucare.nu
Postat av: Lisa

Åh :( frustrerande. Tycker det är lite väl tight med den där två månadersperioden...innan var det ju inte så, men är väl ännu ett sätt för de att få in mer pengar känns det som... hoppas det kommer upp nån avbokning, kanske körskolan kan hjälpa dig? Håller tummarna, kram!!

Svar: Det är väldigt tight!! Sitter inne på sidan och klickar uppdatera hela tiden för att se om nåt dyker upp ;) "har du klarat teorin så kommer du ju klara den igen" sa hon inspektören, jo visserligen men känns ju inte så kul att behöva göra om något man redan har klarat :P
Tack!!
Milla

2013-01-19 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0