Ljuva helg

Efter att vi vaknat till liv idag, rätt sent kan tilläggas, så gick vi hem till Almirs kusin och hans fru med semlor och fikade :) Var där några timmar och sen blev det en sväng på stan, handlade lite "nödvändigheter" på Hemtex :P och så har vi tittat på Gudfadern som jag inte hade sett, så det var verkligen dags. 
 
Blev förresten nöjd med klippningen häromdagen. Det var rätt slitet så hon behövde klippa ett par centimeter men påpekade myckt noga att hon bara skulle klippa det allra nödvändigaste ;) Det har kommit en ny plattång (steampod) på marknaden också, från Loreal, som hon provade på mig. Det är ånga så ska tydligen vara skonsamt för håret och ge extra glans, används tillsammans med nån kreatinbehadlande produkt. Jag var perfekt försökskanin med mitt lockiga, torra hår tyckte hon :P Den var riktigt bra men kanske inte värd 1900 kronor som den just nu kostar i butik. 
 
Vi har förresten bestämt att beställa sängen online då vi inte har nåt bra att frakta den i själva, vet ju hur den ser ut och sådär och hemleverans kostar inte så mkt :) 

Kommentarer
Postat av: Helen

Lite saftigt för att få håret rakt ...

Blir nog att handla oneline för mig me

2013-01-14 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0