Ny utmaning

Sitter på jobbet och har precis bokat tjänsteresa till Sundbyberg till på onsdag. Jag har nämligen blivit antagen till ett introduktionsprogram för controllers :) Inte helt insatt i upplägget men hoppas bli lite klokare efter mötet på onsdag ;) Det var 24 stycken som anmälde instresse och dom har valt ut 2 från Stockholm, 1 från Jönköping och så mig från Norrköping :) Norrköping och de andra två städerna tillhör nämligen område Öst inom mitt verksamhetsområde. Introduktionsprogrammet kommer ta cirka 10% från min ordinarie tjänst.
 
Åker till Stockholm imorgon också men i privat ärende :) Mormor och morfar är på besök från Varberg över helgen så tänkte passa på att träffa dom. Åker till Henry och company imorgon och stannar till lördag och sen lördag till söndag är jag hos mamma, pappa, mormor och morfar!
 
Igår hade vi besök av Almirs pappa från Skåne. Han var uppe och skulle lämna en bil så han sov över hos oss och tog tåget hemåt imorse. Almir och hans pappa var hos kusinerna nästan hela kvällen och dök upp hos mig vid 21.30 så blev bara lite tedrickande och tv-tittande innan det var sovdags.

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Hej lillan!
Kul att du har blivit sedd.
Utbildning är alltid bra.
Härligt att vi ses i helgen.
Kramar.

2013-01-31 @ 12:16:19
Postat av: Helen

Spännande värre me nytt på jobbet :)

Ah släktträff ... Kul .. Hälsa ...
Klart vi skiftar dag .. Kommer antagligen själv inte kunna röra mig på sönda ...

2013-01-31 @ 18:10:41
Postat av: Kajsa ♡

Låter spännande, kul med Stockholm :)

2013-01-31 @ 19:59:07
URL: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0