Glass i stora lass

Almir mötte upp mig efter jobbet idag och vi cyklade till Halvars och åt glass :D Vi var såklart inte ensamma om den tanken nu när det är sommarvärme ute. Träffade på en kollega som är mammaledig och tittade på bebis som sov gott i vagnen :) Sen tog vi en liten extra runda på vägen hem i det fina vädret.
 
Ser fram emot en solig vecka med nationaldagsledigt på torsdag :) Och onsdag-lördag är det International street market i stan. Var på den lite snabbt för två år sen när den var i Linköping, där jag jobbade då. Massa god mat och delikatesser från olika länder, som man kan äta där och köpa med hem :) Måste utforskas!

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♡

Åh vad gott! Dit måste vi gå när jag kommer i sommar ♥

2013-06-03 @ 19:54:10
URL: http://doucare.nu
Postat av: Helen

Ohh ingen dålig start på kvällen :)
Street market låter kul

Å torsda träffa mig :)

2013-06-03 @ 23:57:00
Postat av: solweig renner

Mormors gull!
ha en lång härlig helg.
hälsa Almir o klappa katterna.
Kramar mormor och morfar.

2013-06-04 @ 23:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0