Go shortie it's MY birthday

28 år idag och jag är mycket nöjd med min födelsedag :) Jag och Almir har varit ute och ätit och sett Du gör mig galen på bio. Superbra film!
 
Dock firades min födelsedag mest igår när Helén bjöd på skumpa hemma hos sig och sen tog med mig på burlesque-show med middag och Mello på storbild. Hon hade dessutom skvallrat om att jag fyllde år så vi fick efterrätt och hela stället sjöng för mig ;) När mello och showen var slut dök en DJ upp och vi dansade loss :D Sen mötte vi upp Almir på Cromwell en stund. En riktigt partykväll, vilket inte hör till vanligheten nu för tiden :) Tack Helén för en jätterolig födelsedagspresent.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Hihi ... Blev ju bra till slut ...
Överraskning e aldrig lätt

Grattis igen :)

2013-03-10 @ 21:55:26
Postat av: Anonym

vad liter kläder ena tjejen hade på sig då på där uppe
är bara typ ett bälte runt om brösten

2013-03-11 @ 09:31:36
Postat av: solweig renner

Camilla, Helen är tjejen hela dagen
sänd en kram fr oss.Kramar.

2013-03-11 @ 13:30:47
Postat av: Kajsa ♡

Åh vad kul! Party party - precis så ska en 28-åring firas ♥

2013-03-11 @ 19:13:05
URL: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0