Ledig måndag efter Stockholmshelg

Så glad att jag tog ledigt idag med tanke på att vi kom hem vid 2-tiden i natt :) Kunde sova ut ordentligt och inte gjort mycket mer än tagit en promenad med Almir på eftermiddagen.
 
Hade det så bra i Stockholm! Åkte dit för att gå på Pinks konsert som var igår och passade då såklart på att spendera resten av helgen med familjen :) Blev hämtad av Andreas, Isabell och Henry vid centralen i fredags och vi åkte sen till mamma och pappa där vi gjorde egen pizza till middag och hade myskväll :)
 
I lördags var det strålande sol så jag, mamma och pappa tog båten till Nybrokajen, åt lunch på en italiensk restaraung, mjukglass i Kungsträdgården och strosade runt. Igår skulle jag, mamma, Isabell och Henry åka ut till Djurgården och titta på veteranbilar men när jag och mamma mötte upp Isabell och Henry i stan så började det regna så vi åkte istället allihopa hem till pappa som hade lagat god lunch. Andreas dök upp också efter en dag och kväll med gamla kompisar på landet.
 
På kvällen sen mötte jag upp min kollega Malin och hennes vänner för att gå på konserten i Globen. Pink bjöd på en häftig show och vi var alla mycket nöjda :) Vid tolv i natt åkte vi bil tillbaka till Norrköping.
 
 
Gullungen ♥
 
Mys med farmor
 
Lek med "Faffa Böön" :)
 
I väntan på båten Emelie :)
 
 
 
Powernap ;)
 
Mycket bra platser på konserten!

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♡

Ser ut som en väldigt bra helg det! :)

2013-05-27 @ 19:16:18
URL: http://doucare.nu
Postat av: Helen

Va härligt :)

2013-05-27 @ 19:57:58
Postat av: solweig renner

Det såg ut som en kanonhelg Camilla.
Hoppas allt är ok med dig.
Kramar.

2013-05-28 @ 16:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0