Kämpigt

De senaste två veckorna ungefär har eftermiddagarna på jobbet varit en kamp, så trött nu. Ångrar lite att jag bestämde mig för att jobba heltid nästan in i det sista (går in i vecka 39 när jag slutar) :P Är nog inga problem att ändra det iofs men nu när det bara är 8 arbetsdagar kvar så tänker jag hålla ut. Jag vilar så mycket som möjligt efter jobbet och går och lägger mig tidigt på kvällen.
 
I helgen har jag också kunnat vila ordentligt.Fredagkväll var vi på middag hos Almirs kusin och hans fru, tillsammans med övriga familjen, men lördag-söndag har jag mest legat och läst, tittat på tv, sovit middag, promenerat osv Och igår kväll monterade Almir spjälsängen så nu är den på plats i vårt sovrum :) Ska boka in en tvättid snart också och tvätta bebis alla kläder och lakan. Packa den där förlossningsväskan kanske man ska göra också? Man vet ju aldrig när han känner sig redo att titta ut :)  

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Mitt älskade gull!
Bra kämpat.Skönt att ha
allt i ordning när babyn
kommer.Tänker på dig jätte
mycket Stora kramar fr
mormor o morfar.

2013-10-21 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0