Yoga

Ikväll efter jobbet tänkte jag gå och prova gravidyoga :) Förhoppningsvis väldigt skönt och kanske nyttigt att ha med sig inför förlossningen som inte är alltför långt borta nu. 50 dagar kvar till BF ;) Ska bli kul att prova iaf.
 
Förra veckan var jag på ultraljud för att se så bebis växer som han ska och det gör han verkligen, låg till och med lite över "normal"kurvan :) Känns skönt.
 
6 veckor kvar att jobba nu och jag har nog fortfarande inte förstått det :P Onsdag nästa vecka kanske jag måste åka på en jobbgrej till Stockholm. Jag och min chef pratade tidigare om att det vore bra att hitta en ersättare efter mig till den arbetsgrupp jag är med i, som kan åka redan på den träffen som är nu, men så kom hon in idag och frågade om jag kunde åka i fall man inte hittar någon med så kort varsel. Så får se, skulle helst vilja slippa ;) Klart jag kan säga nej, men det gjorde jag inte :P Får besked på fredag.
 
 
Bild från igår, v 32+4. Börjar känna mig stor nu!
(ja, jag bor i dom där byxorna och ja bh:n åker av så fort jag kommer hem ;))
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

50 dagar går fort, så spännande! :D

Gick det bra på yogan? Hur var det? :)

2013-09-24 @ 18:33:41
URL: http://doucare.nu
Postat av: solweig renner

Spännande Camilla.
Skönt att allt ser bra ut.
Veckorna springer i väg.Allt bra
med oss o Linus utvecklas dag för dag.
Ha nu en skön helg.Kramar till er båda.

2013-09-26 @ 15:48:47
Postat av: Anonym

klar du knyta skorna än pg om fina gravidmagen kanske är ivägen

2013-09-26 @ 17:28:11
Postat av: Jill Nilsen

Du ser jättefin ut. Jag längtar till att barnet föds och till att bli mormor. Kram

2013-09-26 @ 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0