I did it

Jag har tränat! Det gick faktiskt jättebra och kändes skönt och kul :) Fattar inte varför det är så svårt att ta tag i. Innan passet hittade jag en rolig sak i min ena sko. En av katternas leksaksmöss haha Blev nästan tårögd ;)

Jag valde en bra dag att träna på med tanke på att vi fick tårta till eftermiddagsfikat på jobbet. ;) Två sorter dessutom!! Monica "firade" 25 år i kommunen. Jag frågade om man skulle säga grattis då. Men fick inget svar, alla bara skrattade :P

Mätt efter middagen nu, gjorde egna köttbullar. Enkelt och gott och man slipper alla tillsatser som finns i dom man köper :) Nu blir det  knappande på datorn och tv-tittande i sängen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter jättebra :) Du vill inte ha en tränarkompis också? :P Måste ta mig i kragen^^

2008-09-02 @ 11:44:29
URL: http://emmchen.blogg.se/
Postat av: Helén

Bra jobbat Gumman



Ses om ett par timmar =)

2008-09-02 @ 15:04:30
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0