Tisdag

Hade tänkt träna idag men vaknade och kände mig förkyld. Helt knockad faktiskt. Får se om jag mår bättre ikväll. Fick in två träningspass förra veckan, vilket känns som ett minimum per vecka.

Möte i morse igen. Så blev en halvtimmes sovmorgon. Mycket att göra på jobbet nu. En massa småsaker står på min "att göra lista" som jag skriver varje dag. En del statistik som ska tas fram. Några studenter som ringde och ville ha. Boka in möten. Jag ska hålla i en arbetsgrupp för en ny modul som jag inte kan någonting om ;) En utmaning minst sagt. Fast största utmaningen var nog att hitta en tid som passade alla. Sen ska jag på möte i Västerås om en vecka så måste förbereda lite för det. Och så lite annat smått och gott :) Ser fram emot att åka till mamma och pappa i helgen och vila upp mig ;)

Kommentarer
Postat av: Helén

Bra med en sådan lista så man pricka av sen ...

Underlättar ju en del =)



Hm Undra om ja skriva en sådan ...

2008-09-09 @ 13:13:47
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jaa, visst är det underbart :) har dock aldrig bott på just den campingen förut men det är ju perfekt läge vid strandpromenaden o allt :) men den är så bra som den verkar? :)

Jobba lugnt! så att förkylningen försvinner! Hoppas det inte blir värre.

2008-09-09 @ 16:30:13
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0