Jobbigt, roligt, ovant, skönt - allt på en gång

Det är så himla skönt att träna. Jag kan inte förstå att det ska vara så svårt att komma iväg. Ikväll satte jag dock igång efter cirka ett års uppehåll :) Konditionsträning var nog ännu längre sen jag ägnade mig åt. Har troligen inte tagit ett springsteg på flera år, knappt till bussen :P

Klockan 19 är det tidigaste passet jag hinner till på kvällarna och jag vill helst inte gå senare så idag blev det ett bas styrkepass, vilket startade då. Tror det var en lagom start för mig. Kände mig lite ringrostig men kommer ihåg i stort sett alla övningar sen tidigare och taktkänslan sitter kvar ;) Det känns riktigt skönt att vara igång. Trots förväntad träningsvärk av högsta grad imorgon ;)

Sov hos Almir i natt och vi har sovit tillsammans varenda natt i en vecka nu tror jag, så mysigt :) Men ikväll kommer jag nog gå och lägga mig tidigt och sova ensam. Det är svårt att hinna umgås på vardagskvällarna, speciellt när man har nåt inbokat efter jobbet, då blir kvällarna korta.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bra jobbat Camilla! Stolt över dig :) Och så fick du använda din Träningskategori här på bloggen också :D



Jag vill också börja träna, för det är ju verkligen jätteskönt! Fattar inte att det ska vara så svårt att komma iväg... Du bor i alla fall riktigt nära! Här vettefan vart man ska gå...

2011-08-22 @ 20:54:02
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja, är man inte motiverad är det ingen idé. Hejja Camilla :)

2011-08-22 @ 21:19:02
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Heja Camilla!Bra gjort.

2011-08-22 @ 22:21:44
Postat av: Lisa

Duktig du är!!

2011-08-22 @ 22:55:50
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0