Alla ♥ dag

Tycker inte att alla hjärtans dag är så viktig om jag ska vara ärlig :P Idag efter jobbet kände jag bara press på mig att köpa nåt till Almir (letade massor men konstaterade att det finns inget bättre än choklad ;)) och det endast för säkerhets skull i fall han har köpt nåt till mig haha Vilket jag tvivlar på iofs men dumt att chansa ;) Han kommer och hämtar mig om en stund så ska vi övningsköra.

Igår kväll fick jag mig ett gott skratt :) Jag skulle träna och återigen var medelpasset fullt. Verkar som man måste vara ute i god tid om man ska gå på pass kl 18 har jag lärt mig nu. Det visade sig dock att det gick ett pass i lilla hallen klockan 18:30 som heter Step 2 så jag bestämde mig för att prova nåt nytt istället för att gå hem igen. Förstod att det var ett pass med step-up bräda och misstänkte att det fanns nåt som heter Step 1 och att det här då skulle vara lite jobbigare och svårare. Vilken underdrift!! Alla kombinationer och obekanta ord som användes såsom "basic", "mango" (vilket ledaren säkert inte sa men det lät så). Jag såg säkert jätterolig ut men jag gjorde mitt bästa och blev rejält svettig vilket är det viktigaste :) Det var roligt och tror det kan vara grymt kul när man gått några gånger och kommit in i det. Kanske ska börja med Step 1 ;)

Kommentarer
Postat av: Helén

de första håller ja helt me om ...



Kul me nya saker på gymet ... spännande..

2012-02-14 @ 19:52:11
Postat av: solweig renner

Hej gull!

Såg att du var på gymet.

Kul att pröva nått nytt.

Kramar fr Mormor på alla

hjärtans dag.

2012-02-14 @ 22:11:13
Postat av: Milla

Tack mormor, kramar tillbaka! Hoppas ni mår bra.

2012-02-14 @ 22:21:23
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0