Lite hjälp på vägen

Jag fick en checklista av Helga idag som jag ska ta med om jag går ut i helgen haha Hon är underbar!

Ha det nu så gott i helgen. Ska du ut eller något annat kul så kolla först att objektet för din uppvaktning inte är...

1) gift
2) särbo/förlovad/har flickvän/har KK
3) varit i Mexico nyligen och känner sig febrig
4) har flyttat ihop med någon gravid tjej
5) är T. F eller M.S (BURR!!!!)
6) har svinkoppor

Ta med dig denna checklista om du går ut så hörs vi på måndag och kollar om den hjälpte! Undvik framförallt punkt 5. Allt annat kan repareras men bilden av dig med någon av dom bränner sig fast i hjärnan


Hoppas nu att hon inte tar illa upp att jag kopierade delar av hennes mail. Modifierade lite och skrev bara ut initialerna på punkt 5 ;)

Trevlig valborg!

Kommentarer
Postat av: Helén

En mkt bra lista ....

2009-04-30 @ 15:36:38
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Mamma

En mycket bra lista. Man får inte låta sig luras av männen.



Jag litar på ditt omdöme. Kram min underbara dotter.

Ha så roligt i helgen.

2009-05-01 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0