Tillbaka i Norrköping

Var hemma före 12 idag. Mormor och morfar har en bit att åka så dom ville komma iväg tidigt. Jag råkade däcka några timmar när jag kom hem ;)

Helgen var iaf superbra. Mormor och morfar hämtade upp mig i fredags efter lunch. När vi kom till Stockholm stannade vi på kyrkogården och satte några blommor vid gravarna (mormor och morfars föräldrar bland andra), mitt bland all snö :) På kvällen blev det god middag med mamma och pappa.

Lördagen åkte vi till Tobbe i Mälarhöjden och åt lunch. Sen vidare till Andreas och Isabell i Täby och fikade. På kvällen firades min födelsedag av allihop. Jag fick perfekta presenter. Massor av pengar, smycken, plånbok, linneservetter och en gigantisk tekopp! Vi åt en jättegod middag och sen tittade vi lite på melodifestivalen.

Nu blir det mat och film!

Kommentarer
Postat av: Helén

Lät ju som en superhelg =)

mamma va me på ett hörn oxå ...

2009-03-15 @ 17:20:38
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Helén

ja då =)

2009-03-15 @ 20:40:37
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilka bra presenter du fick :)

Härligt med måndag igen.

2009-03-16 @ 09:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0