Glada nyheter

Gå upp klockan 5 på morgonen, vad är det för trams? :P Jaja, upp kom jag i alla fall och iväg till jobbet. Slutar 14.30, vilket iofs är väldigt skönt :)

Positiv information på jobbet; vi uppnådde kvartalsbonus på 4 kronor per arbetad timme under första kvartalet :) Skönt med lite extra pengar. Och jag kommer få två veckor semester i sommar! Var osäker på hur det låg till med det. Ska få önska veckor.  Är dessutom ledig första veckan i juni då jag är timanställd och har blockat mig. Så tre veckor kommer jag vara ledig vilket är perfekt. 1 juni åker jag och älskling till Paris :) Vi ska bo på ett hotell mitt i stan, nära triumfbågen, längtar!


Kommentarer
Postat av: Kaj

Gött!!

2010-04-14 @ 08:53:16
URL: http://kajsworld.wordpress.com
Postat av: Lisa

Va läskigt, det är precis så som jag kännt det! Men du mår också bra nu? Jag är rädd det kommer tillbaka och fortsätter vara lite till o från så... får se...



Åh va härligt, semester, Paris o sommar...! =)

2010-04-14 @ 09:29:10
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0