Förlåt

Kajsa ger mig dåligt samvete för att jag inte bloggat så känner mig manad att uppdatera lite ;)

Åkte tåg till Sthlm i torsdags, inga förseningar för mitt tåg, däremot för många andra tåg. Mötte Jing på station, vi åkte till Hagsätra där han bor nu och lagade middag och myste hela kvällen :)

Igår skulle Jing åkt till skolan men han "tog ledigt" ;) Vi åkte och träffade Sefaat hemma hos henne i Skanstull! Vi fikade och satt och pratade hela eftermiddagen :) Jättetrevligt! Sen åkte vi ut till mamma och pappa. God middag fick vi med vitt vin till.  

Ikväll åker Jing till skolan för sittning och jag får besök av världens bästa Kajsa :D Det blir jag, hon och pappa hemma. Mamma ska nämligen också ut på galej ikväll. Jag och kajsa ska visst dricka Sangria!

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Nu är du förlåten. Men gör inte om det.



Var i Åkersberga centrum nyss, fan vad alla är FULA där. Och långsamma.

2010-01-30 @ 14:30:06
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Kajsa ♥

Helst NUUUUU! :D



Men vad tycker du? Hinner jag träffa Jingy en snabbis? :D

2010-01-30 @ 14:37:59
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Helén

JO då lagom uppdatering vill vi ha =)



2010-01-30 @ 14:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0