Asförbannad

Hade en sjukt elak (störd, idiotisk, vidrig) kund på förmiddagen. Började med att han frågade på engelska om ett nummer i Danmark och jag svarade på engelska att jag skulle koppla honom till vår utlandsupplysning. Då börjar han helt plötsligt prata svenska och säger "din jävla hora du kan ju inte ens prata engelska" "hora". Då frågade jag om han var helt dum i huvudet och då la han på. Skulle skrivit upp hans nummer och anmält! Nån måtta får det vara. Pratade med Marina om det efteråt och hon är så söt och stöttande :) Kände att jag behövde få ur mig för jag blev lite chockad. Har skakat av mig det nu men svårt att inte ta åt sig.




Kommentarer
Postat av: Kaj ♥

Bra att du ringde mig och pratade med Marina. Det finns mycket konstigt folk. Man får försöka att inte ta åt sig! Hoppas resten av dagen blir bra! ♥

2010-03-24 @ 12:59:36
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Lisa

men gud vilken idiot!! ni kan inte se nr i efterhand? för även din arb.givare måste väl tycka ni ska göra nåt när nåt sånt händer..!



Åh va härligt de är där nu! Å de har väl BF gaaaanska nära vi hade med, tidigare bara =)

2010-03-24 @ 13:00:51
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Helén

Idioter finns de ju gott om ..



2010-03-24 @ 14:22:46
Postat av: Sofia

Vilken idiot. Stackars dig.

2010-03-24 @ 15:04:08
URL: http://kipke.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

jisses vilka idioter det finns..

2010-03-24 @ 16:44:20
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Marina

Han hade inte alla hästar i stallet! Det är lätt att vara dryg mot oss när man sitter i telefon och inte ser personen framför sig, men någonstans borde dom väl ha lite vett nog att veta att man inte håller på hur som helst. Men som jag sa idag; ta inte åt dig, du är en gullig tjej och gör ditt jobb bra och absolut inte nån... ja. Jag hatar det ordet :P Kram på dig gumman! <3

2010-03-24 @ 19:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0