Nytt igen

Jag har ju varit på jakt ett tag efter en svart transparent skjorta och såg här om dagen en på Monki som såg fin ut. Dock kostar den 400 kr men jag tänkte idag att om jag provar den och den är snygg så köper jag den ;) Men den såg inte alls ut som jag tänkt mig så det blev inget köp. MEN inne på hm hade dom minsann fått in den svarta (som jag bloggat om som kostar 99 kronor) igen så den blev det istället :D Provade den blå också som jag beställt och den var faktiskt ännu finare. Så jag sparade alltså 300 och den var dessutom snyggare än den på Monki. Köpte även svarta strumpbyxor och ett till nagellack på Lindex.


Bohemian Brown


Kommentarer
Postat av: Kaj

Tack, jag kommer i alla fall att synas i spåret :P



Tänker du också så, att du sparar 300:-? :D



Wide brush är sååå bra :D

2010-09-21 @ 16:30:33
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Härligt =)



Klart man sparar om man hittar ngt som e billiagre

2010-09-21 @ 16:35:14
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0