Klantigt

Försov mig imorse. Skulle börja klockan 7 och 7:45 vaknar jag av att min teamchef ringer, pinsamt!! Dock var hon snäll och gullig vilket underlättade mycket :) Var på jobbet 8:15 och min teamchef la in från klockan 8:30 på schemat så jag hann andas lite innan ;) Och äta min macka. Har inget minne av att klockan ringde och alarmet var inte avstängt såg jag så misstänker att det inte ringt men helt säker är jag inte.

Efter jobbet ska jag gå och ta blodprov inför läkarbesök nästa vecka, den årliga kollen av min mage. Och ikväll ska jag äta middag hos Helén och barnen.

Kommentarer
Postat av: Helén

Hihi.. alarm e inte att lita på alltid ..



Ses senare =)

2011-02-10 @ 13:13:25
Postat av: KAJ ♥

Tur att hon inte blev arg och hoppas du får en bra dag trots kass start!

2011-02-10 @ 13:14:11
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0