Eat Pray Love

Idag har jag varit med "Anna". Vi var och fikade på Espresso House, ville ha en vaniljlatte som jag tyvärr har fastnat ordentligt för :P Men vaniljen var slut så blev en mochalatte, god den med! Efter det gick vi och hyrde film: Det perfekta livet som vi tittade på hemma hos mig. Jag hyrde även två filmer till då det är tre för 120 kr på Hemmakväll och då får man ha dom i en vecka :) Richard kommer hit snart och då blir det nog en film till.

Borde egentligen stannat inne och varit tyst hela dagen då min hals inte alls är bra men vi hade inte setts på länge och planerade för nån vecka sen att vi skulle ses idag, så ville inte ställa in.

Vill även i detta inlägg komma med ett boktips :) Jag tittade på Oprah för några veckor sen och då diskuterades filmen Eat Pray Love (Lyckan kärleken och meningen med livet på svenska) som baseras på en bok. Julia Roberts som spelar huvudrollen i filmen var där tillsammans med författaren till boken, vilken baseras på hennes eget liv. Tänkte då att jag ville se filmen/läsa boken och några dagar senare fick jag denna julklapp på jobbet:


Läs den!


Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Man kanske kan få låna den när du är färdig? :)

2011-01-06 @ 21:27:02
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Oh kan ju va ngt ...

2011-01-07 @ 13:52:47
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0