Midsommardagen

Det blev inget direkt typiskt midsommarfirande igår, förutom min outfit då :) men fick umgås med min Almir hela dagen så det gick ingen nöd på mig. Vi var hemma hos hans kusiner och grabbarna spelade poker (som vanligt) och jag satt och njöt av mitt rosévin :) Fick sällskap av Jenny som kom förbi en sväng lite senare på kvällen. Och som tur var höll inte pokerspelandet på hela kvällen ;)

Idag tog vi en promenad till Willys och handlade lite gott. Kom precis hem till mina älskade katter som ska få massa mys nu :)

 

På vägen till Willys stötte vi på dessa sötnosar :)
Deras  mamma var i närheten och tyckte inte alls det
var kul att vi var så nära hennes bebisar. Vilket hon visade
genom att skrika högt på oss :)


Kommentarer
Postat av: solweig renner

Mormor tycker inte att det var ngn

kul grej att spela poker på midsommar-

afton.Inte med våra fina traditioner.

Lite vad mormor tänker

2011-06-26 @ 14:56:23
Postat av: Milla

Bara om jag är med familjen så är det mysigt med midsommar tycker jag mormor :) Förra året jobbade jag på midsommar. Den här midsommaren jobbade mamma! Blir nog roligare sen när Henry blir äldre och när man själv får barn :D

2011-06-26 @ 20:05:46
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Det ser jag fram emot.

Kramar.

2011-06-26 @ 22:23:40
Postat av: Kajsa

Din outfit? Men hallå, då behövs ju en bild på din outfit!

2011-06-27 @ 08:46:11
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, jag vill ju också se bild på din outfit! =) säkert jättesnyggt!

2011-06-27 @ 20:24:09
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0