Skyldig pengar

Börjar bli riktigt roligt nu på jobbet när jag kommit in i det lite :) Sån skön känsla också att ta samtal och känna att man lyckats göra kunden nöjd! De som håller i utbildningen är jätteduktiga och min handledare också. Alla är dessutom så himla gulliga och trevliga :) Känner mig även mycket piggare den här veckan.

Loggade in på skatteverket.se idag och om jag förstått det rätt så ska jag betala tillbaka 3500 kronor :( Undrar om det beror på fonderna jag har, who knows. Tur att jag får lön från gamla jobbet, nya jobbet OCH årsbonus på fredag så jag kan lägga undan pengar :P

Kommentarer
Postat av: Helén

Aldrig kul ..



Hoppas hon kan gå till skolan imorron

2011-03-22 @ 23:02:40
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0