Kanske blir ett körkort till våren

Har varit ute och kört bil idag igen. I dagsljus för första gången :) Förutom framåt slutet när det mörknade på. Det går verkligen framåt tycker jag, lärt mig mycket på bara tre gånger. Tänk vad fattigare jag hade varit om jag kört dom här cirka 5 timmarna som jag gjort, i körskola. Är så tacksam att Almir tar sig tid att göra det här med mig. Och som sagt ett stort plus att ha en lärare som lärare :) Måste bara börja ta tag i teorin också.

Vad som händer ikväll är inte riktigt bestämt än, får se vad vi hittar på. Igårkväll var vi hemma hos Almir bara och såg en vidrig film :P Var rätt äcklad under hela filmen och funderade starkt på att aldrig ha sex igen haha


Än så länge har vi sluppit detta ;)


Kommentarer
Postat av: solweig renner

Jag sa ju att du är ett ljushuvud.

Puss.

2011-11-19 @ 22:36:15
Postat av: Helén

Bra jobbat =)

2011-11-20 @ 16:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0