Jag lever

Idag var jag tillbaka på jobbet igen, skönt! Jag gillar mina kollegor :) Efter telefontiden med min läkare i tisdags så bestämde vi att jag skulle gå och ta lite prover, vilket jag gjorde igår. Finaste Almir skjutsade mig dit och följde med mig in till och med ♥ Han har inte fått nåt jobb den här veckan men däremot hela nästa vecka. Han har dessutom sökt en tjänst som blivit ledig nu på en skola som han varit mycket i så jag håller tummarna :) Har dock varit skönt att han har varit hemma och tagit hand om mig när jag varit sjuk ;)

Helg igen snart hörrni!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh vad skönt att du mår bättre! :) Och att du bloggar igen :D

2011-10-20 @ 19:33:34
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Skönt att höra att du är på benen

igen.Se till att få en antivirusspruta

när du träffar Dr.Så här kan du ju inte

ha det.Kramar ha nu en härlig helg.

2011-10-20 @ 22:17:44
Postat av: Tant

Lovely =)



mer tid till mig/oss om du kan hålla dig frisk =)

Ja Vi e lite egna,,, Liten frågar efter dig

2011-10-20 @ 22:25:29
Postat av: Kajsa

*Mannen till sin fru:

- Vad skulle du göra om jag vann på lotto?

Frun:

- Ta hälften och lämna dej.

Mannen:

- Bra, jag vann 12 kr, här är 6 kr. Rör på bena.*

2011-10-21 @ 18:16:35
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0