am I a moron?

Inget direkt nytt under solen här förutom att jag mår bättre :) Kände stor skillnad med förkylningen när jag vaknade imorse, på tiden! Dock väldigt trött så blir tidigt i säng ikväll.

Hade PM-samtal på jobbet idag, ett typ av utvecklingssamtal kan man säga. Jag fick skapa ett PM utifrån en frågemall med mina mål och värderingar som sedan kommer att följas upp per halvår och helår. Jag och min chef gick igenom PM:et, sen fick jag "renskriva" det och så skrev vi under båda två. Skönt med några timmar paus från telefonen ;)

Nu SKA jag klara The moron test!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Skönt att du mår bättre! Och bra att samtalet gick bra :)

2011-09-28 @ 07:28:25
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0