Helgen

Dags för en liten uppdatering känner jag, om vad jag pysslat med i helgen kanske :)

I fredags efter jobbet körde jag ett danspass på friskis. Det var hur kul som helst :D Det blandades latinodans, hip-hop, disco osv osv. Det ska jag definitivt gå på igen. Senare på kvällen gick jag och älskling på bio och såg Safe house, en bra film men tyvärr var jag lite för trött som man lätt är på fredagkvällar.

Igår var jag på stan med "Anna" (längesen vi träffades) och Christian gjorde oss sällskap också. Vi shoppade och fikade :) Jag köpte en klänning, en tunika, en mörkblå kavaj i sweatshirt-tyg, en par jeansleggings och underkläder ;) Framåt kvällen åkte jag till Almir, kollade på melodifestivalen där. Almir tittade inte så mkt men jag och hans mamma. Almir gick upp till sina kusiner sen och jag stannade en stund med Almirs mamma som skjutsade hem mig sen. Väl hemma vid 23.30 fixade jag till mig och begav mig till Wasa där jag mötte upp min kollega Malin och hennes vänner :) Det blev en riktigt rolig kväll och kul med nya människor! Malin är en helt fantastisk person och vi har klickat på en gång. Vid 3-tiden möttes jag och Almir upp på Mcd, köpte med lite mat hem och gick och la oss.

Strålande väder idag och jag har tvättid klockan 14. Får se om man lyckas klämma in en promenad i solen :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mysig helg! Fullt upp :)

2012-02-26 @ 12:01:49
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0