Hur pratar man då?

Tro det eller ej men imorgon är det fredag igen! Känns som jag nyss satt och skrev det. Och dessutom inte vilken fredag som helst utan lönefredag :D Ska bli trevligt med den högre lönen jag fått i och med nya jobbet ;) När förra lönen kom hade jag inte jobbat en hel månad ännu.

Riskettan avklarades igår och tiden gick ganska fort då vi hade en hel del gruppdiskussioner. Roligast var det dock under pausen när en kille kom fram och frågade om jag jobbade på försäkringskassan. Jag trodde först att han också gjorde det eller att han hade sett mig där men nej, på mitt sätt att prata så gissade han tydligen att jag gjorde det sa han, eh...? haha





Kommentarer
Postat av: solweig renner

Han ville säkert få kontakt med

en så tjusig tjej.

2012-02-23 @ 22:12:35
Postat av: Helen

Nä just nu verkar de illa ...

2012-02-24 @ 07:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0