Underbara fredag

Så skönt med fredagkväll! Njuter lite extra då jag dessutom har varit duktig och tränat efter jobbet :) Använde min friskvårdstimme så kunde gå från jobbet redan 15.30. Har börjat komma in lite grann i jobbet och handläggningen nu men blir så frustrerad av att inte kunna allt på en gång :P Fattar såklart att det inte går, då det är massor att lära sig och väldigt mycket att tänka på, men får ändå den känslan.

Två träningspass den här veckan plus att jag har börjat till och från jobbet, tar knappt 20 minuter enkel väg. Mitt månadskort gick ut i onsdags och det känns onödigt att köpa nytt när jag jobbar i stan. Har även varit utan snus i två veckor, det är skittråkigt men den känslan lär väl också försvinna förr eller senare :P Tänker iaf inte på snus heeela tiden längre. Nu ska jag inte skryta mer utan önskar er en trevlig helg ;) Själv ska jag ta ett bad och sen bege mig till Almir

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Så duktig du är Camilla.

Spar pengar både på snus

och ingen kollektivtrafik.

Ha en skön helg önskar

Mormor och Morfar.

2012-01-27 @ 22:59:30
Postat av: Helén

Ett sånt hurtande de e på dig ..

Bra där .. så fort de inte e så halt tar ja fram cykeln igen ..



ha de gott =)

2012-01-28 @ 10:32:48
Postat av: Milla

Tack mormor, du har så rätt så :)

Detsamma till er!!

2012-01-28 @ 17:56:11
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Helén

Bara att fortsätta =)



Jo de blir lite festligheter me mat å så på lörda å nej extra via fb .. va ja vet ...

2012-01-28 @ 23:19:05
Postat av: Helén

Tror de blir runt arton ..

Känner att ja inte har så stor koll utan de e lillpöjken som styr de mesta ...



Har du tid att komma förbi på tisda ???

2012-01-29 @ 10:10:06
Postat av: Helen

Jo han e duktig =)



Vid halv fem brukar ja va hemma :)

2012-01-29 @ 21:55:02
Postat av: Helen

Oh kul ;)

2012-01-29 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0