Andra semesterveckan har börjat

Regna så här mycket på min semester? Dålig stil. Men jag njuter ändå av att vara ledig :) Det blir mycket tid till övningskörning vilket är bra. Idag har jag varit på stan också och köpt träningsskor (Reeboks EasyTone, 500 kr på rea :)) och en träningsjacka (som tål regn). Har tänkt att gå ut och gå oftare.
 
 
Almir hittade en jacka igår men det tog lång tid innnan vi bestämde
oss för att den inte var för liten :P Den är skitcool och var nedsatt
från 1500 kr till 450 kr  så till slut sa jag till Almir att jag skulle köpa
den till honom. Samma pris som en körlektion ungefär
motiverade jag med :D Så han fick jackan och får se till att inte
bli bredare om axlarna
;)
 
 
 
Bordsslipning roade vi oss tjejer med igår. Men när drygt
halva bordet var gjort började slipen ryka och lukta
så vi la ner det där :P
 
 
Resten av dagen kommer nog se ut så här ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Hej Camilla!
Inte kul med regn blåst och kyla
ser att ni roar er ändå.Hur har det
gått med lägenheten.Håller tummarna
du vet.Kramar Mormor.

2012-06-25 @ 17:45:02
Postat av: Isabell

Skitsnygg jacka!

2012-06-25 @ 18:53:19
Postat av: Milla

Isabell: Den är jättesnygg :)

2012-06-26 @ 15:42:23
URL: http://principessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0