Sveriges nationaldag

Idag firar jag nationaldagen med svenska jordgubbar, gott :)

För övrigt idag har jag varit och shoppat en klänning att ha på mig på Medins student nästa fredag och så har jag bakat LCHF-bröd, fröbröd :) Har inte hållt min diet så bra på sistone så nu är de dags att strama åt igen ;) Har inte gått upp nåt i vikt men inte ner heller så nu kör vi!

Brödet blev lite för tunt tycker jag, det stod att det skulle smetas ut ganska tunt
och jag tänkte nog att det kanske skulle bli tjockt då det innehåller bakpulver,
men gott blev det och då vet jag till nästa gång :) Förutom bakpulver innehåller det 3 ägg, 3 dl riven ost, 1 msk majonäs, 2 msk keso och fem dl frön. Jag tog solrosfrön och sesamfrön men man kan ta lite vad man vill :)
Bara blanda allt och sen bre ut det på plåten, grädda i 15 minuter på 225 grader och sen bryta eller skära :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ser spännande ut :)



Bild på klänningen efterfrågas också!

2012-06-06 @ 18:20:14
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0