Hallå hej

Just nu står maten på spisen och jag är superhungrig! Var kvar lite längre på jobbet idag för behöver gå lite tidigare imorgon då jag har klipptid kl 16.15 :D Har inte klippt mig på evigheter då jag blev så besviken sist när hon klippte så mycket om ni kommer ihåg? Oj, var visst 2 juli ser jag här. Om inte topparna är allt för slitna så hoppas jag frisören (en annan än förra gången) lyssnar och bara tar pytte pytte :) 
 
Efter klippningen sen ska jag hem till Christian, hans sambo och hennes son :) Ska bli trevligt då jag inte träffat dom tidigare. På tiden tycker jag! 
 
Till helgen sen lutar det åt att jag och Almir åker till IKEA och köper dubbelsäng ;) Också på tiden! Jag har ju bara en 120 säng nu så Almir har tagit hit en stor madrass som han sover på haha Båda två blir helt stela av att sova tillsammans i en så liten säng så nu är det dags för en 180 cm. Vi är sugna på vita Malm-sängen :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, när jag o Christofer precis flyttat ihop så sov vi på min gamla 105 säng ett bra tag innan vi pallade köpa en ny ;)
Malm har vi också nu, den vita är fräsch!

Svar: haha 105!?! Men du är så liten Lisa ;) det är inte jag! hihi
Milla

2013-01-09 @ 20:11:17
Postat av: Kajsa ♡

Kul med ny säng :) Vi har också Malm, haha :P Tycker INTE om den för det är bara 10 cm från golvet, hade velat ha förvaringslådor under sängen så hade jag köpt ny säng idag hade jag inte valt den... Bara en liten varning :D

2013-01-09 @ 20:20:25
URL: http://doucare.nu
Postat av: Isabell

Jag var på IKEA idag, dom hade en del fina med förvaring under:) men Malmen är snyggt i vitt!

2013-01-09 @ 20:37:17
Postat av: Milla

Hade malmsäng i ek när jag och Johan bodde i hop och jag hade inget emot att den var låg :) Vi har kollat på massa kontinentalsängar som är så inne nu men många av dom är så sjukt höga! Känner inte att jag har behov av förvaring i sängen och tycker malm är stilren och fin :) Tror vitt blir jättefint här då golvet och tapeten är mörk :D

2013-01-09 @ 22:11:19
Postat av: Lisa

Nä jag tycker inte heller man behöver förvaring under sängen - blir så dammigt :) å malm är absolut stilren o fin, det håller jag med om.

2013-01-09 @ 23:00:04
Postat av: Kajsa ♡

Det var inte meningen som kritik, det är en jättesnygg säng (annars hade jag inte valt den själv :P). Ville bara komma med en liten varning :) Vi behöver massor med förvaring, så jag hade gärna haft lådor under sängen :)

Svar: Fattar jag väl att det inte var :D ♥ Menade bara att jag har haft en sån så behöver ingen varning ;) hihi
Milla

2013-01-10 @ 16:52:49
URL: http://doucare.nu
Postat av: Isabell

Jag såg på en bild att någon hade satt någon form ut av ljuskälla under/runt sin malm, mjukt, varmt ljus. Superfint och väldigt mysigt!

Svar: Åh häftigt :)
Milla

2013-01-11 @ 22:10:56
Postat av: Kajsa ♡

Jaa underbart är en underdrift :D
Pöss!

2013-01-12 @ 14:03:36
URL: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0