Familj och vänner

Sen jag skrev sist har Fanny och Tobbe varit här på besök. De var här onsdag-torsdag för både jag och Tobbe jobbade i fredags. Det blev med andra ord en snabbvisit men en mycket trevlig sådan :) Onsdagkväll var vi ute och åt grekiskt och gick sen till en pub - Black Lion. Torsdag blev det shopping och lunch på Taco bar.
 
Helgen har också hunnit komma och gå, nästan. Igår tillbringande jag dagen och kvällen med Helén. Jag köpte med lunch som vi åt hemma hos Helén och sen blev jag kvar på myskväll med massa prat och film :)
 
Idag har det grillats hemma hos Almir. Hann träffa Almirs syster också som varit på besök sen i torsdags. En trevlig och solig dag har det varit som jag och Almir avslutade här hemma med smulpaj :)
 
Vare sig jag vill eller inte måste jag nu skriva lite på en rapport i jobbet. Lite körigt just nu med alla projekt och grupper jag är med i på jobbet, utöver mina vanliga arbetsuppgifter. Men samtidigt kul såklart :)
 
 
Fanny och lillebror ♥
 
 
Mycket god grekisk mat
 
 
Kvällens blåbärspaj
 
 
Och Polarn, bara för att hon är så söt ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♡

Fullt upp med massa kul :) Kul med lite uppdatering till dina läsare ♥

2013-05-12 @ 19:41:11
URL: http://doucare.nu
Postat av: Helen

Fler sånna dagar/ kvällar .. Har fler projekt på g ..

Bio på freda då ??

2013-05-12 @ 22:54:53
Postat av: solweig renner

Härlig helg Camilla!
Fina bilder både på kissen
och Tobias med Fanny,Ha en
bra arbetsvecka/Kramar.

2013-05-12 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0